Sikkerhedskopiere mails

Hvis du bruger mail for det arbejde, skal bruger du højst sandsynligt en Exchange eller IMAP-konto. Exchange- og IMAP-servere arkivere automatisk din mail, så du kan få adgang til det, når som helst eller andre steder. Hvis du har en Exchange-konto, kan du kontakte din administrator om at få adgang til dine arkiverede mails.

 

  1. Vælg Filer > Åbn og eksportér > Importér/eksportér.

    Fileksport

  2. Vælg Eksportér til en fil, og vælg derefter Næste.

    Eksportér fil

  3. Vælg Outlook-datafil (.pst), og vælg derefter Næste.

    Eksportér til datafil

  4. Vælg den e-mail-mappe, du vil sikkerhedskopiere, og klik på Næste.

    Mailmapper

  5. Vælg et navn og et sted, hvor du vil gemme sikkerhedskopien, og vælg derefter Udfør.

    Placering af PST

  6. Hvis du vil sikre dig, at ingen andre kan åbne filen, kan du angive og bekræfte en adgangskode og derefter vælge OK.

De mails, du gemmer i en .pst-fil, er ikke anderledes end andre mails. Du kan videresende, svare eller søge i de gemte mails, på samme måde som du ville med andre mails.