Hvis du bruger mail for det arbejde, skal bruger du højst sandsynligt en Exchange eller IMAP-konto. Exchange- og IMAP-servere arkivere automatisk din mail, så du kan få adgang til det, når som helst eller andre steder. Hvis du har en Exchange-konto, kan du kontakte din administrator om at få adgang til dine arkiverede mails.
-
Vælg Filer > Åbn og eksportér > Importér/eksportér.
-
Vælg Eksportér til en fil, og vælg derefter Næste.
-
Vælg Outlook-datafil (.pst), og vælg derefter Næste.
-
Vælg den e-mail-mappe, du vil sikkerhedskopiere, og klik på Næste.
-
Vælg et navn og et sted, hvor du vil gemme sikkerhedskopien, og vælg derefter Udfør.
-
Hvis du vil sikre dig, at ingen andre kan åbne filen, kan du angive og bekræfte en adgangskode og derefter vælge OK.
De mails, du gemmer i en .pst-fil, er ikke anderledes end andre mails. Du kan videresende, svare eller søge i de gemte mails, på samme måde som du ville med andre mails.